Fashion Fast Forward Membership Terms and Conditions
Terma dan Syarat Keahlian Fashion Fast Forward
 

It is agreed that all Members' privileges and rights to enjoy the promotions, discounts and special offers are governed by the Terms and Conditions and Privacy Notice hereunder. Failure to comply with such Terms and Conditions shall result in the refusal and/or the cancellation of the Fashion Fast Forward (herein referred to as "F3") Membership by Wing Tai Clothing Sdn Bhd and Wing Tai Fashion Sdn Bhd (herein referred to as the "Company").

Adalah dipersetujui bahawa keistimewaan dan hak-hak kesemua Ahli Kad untuk menikmati promosi, diskaun dan tawaran istimewa ditadbir oleh Terma dan Syarat dan Polisi Privasi di bawah ini. Kegagalan untuk mematuhi Terma dan Syarat akan mengakibatkan penolakan dan/atau pembatalan Keahlian (di sini dirujuk sebagai "F3") Fashion Fast Forward oleh Wing Tai Clothing Sdn Bhd dan Wing Tai Fashion Sdn Bhd (di sini dirujuk sebagai "Syarikat").

 
1)
To be a F3 member,
Spend a minimum of RM500nett in a single receipt at any Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Burton Menswear London, Miss Selfridge, Warehouse, Wallis, Ben Sherman, Pumpkin Patch, Karen Millen and BCBGMAXAZRIA (except discount/outlet) stores in Malaysia; OR
Accumulate RM500nett within 6 months across above-mentioned brands. A fee of RM30 is chargeable for purchase of the F3 Card. Only the original receipt will be accepted.
 
Untuk menjadi ahli F3,
Pembelian sekurang-kurangnya RM500nett dalam satu resit di mana-mana kedai Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Burton Menswear London, Miss Selfridge, Warehouse, Wallis, Ben Sherman, Pumpkin Patch, Karen Millen dan BCBGMAXAZRIA (kecuali diskaun/outlet) di Malaysia; ATAU
Pengumpulan RM500nett dalam tempoh 6 bulan di mana-mana jenama disebut di atas. Yuran sebanyak RM30 akan dicaj untuk pembelian Kad F3. Hanya resit asal akan diterima.
 
Example of accumulation format:
Date of PurchasePurchase Amount (RM)Remarks
05-Feb-152001st purchase, accumulation expires Jul 2015
12-May-15100Accumulation expires Oct 2015
30-Jul-1550Total puchase RM350, doesn't hit qualifier based on 1st purchase
Accumulation expires Dec 2015
20-Aug-1550Accumulation expires Jan 2016
21-Sep-15200Accumulation expires Feb 2016
18-Oct-15200Upgrades to F3C, May-Oct = RM600
Accumulations starts counting from the 1st transaction month, regardless what "date" purchase was made.
This accumulation format applies for any form of upgrade; F3T to F3C / F3C to F3V / F3S to F3C.
 
2)
To be a F3 VIP member,
Spend a minimum of RM2500nett in a single receipt at any Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Burton Menswear London, Miss Selfridge, Warehouse, Wallis, Ben Sherman, Pumpkin Patch, Karen Millen and BCBGMAXAZRIA (except discount/outlet) stores in Malaysia; OR
Accumulate RM2500nett within 6 months across above-mentioned brands. A fee of RM30 is chargeable for purchase of the F3 Card (unless it's an upgrade from F3). Only the original receipt will be accepted.
 
Untuk menjadi ahli F3 VIP,
Pembelian sekurang-kurangnya RM2500nett dalam satu resit di mana-mana kedai Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Burton Menswear London, Miss Selfridge, Warehouse, Wallis, Ben Sherman, Pumpkin Patch, Karen Millen dan BCBGMAXAZRIA (kecuali diskaun/outlet) di Malaysia; ATAU
Pengumpulan RM2500nett dalam tempoh 6 bulan di mana-mana jenama disebut di atas. Yuran sebanyak RM30 akan dicaj untuk pembelian Kad F3 (kecuali penaikkan taraf dari F3). Hanya resit asal akan diterima.
 
3) All applicants below the age of 18 must obtain a parent/guardian's consent to apply for the F3 Membership.
Semua pemohon di bawah umur 18 tahun mesti mendapat kebenaran daripada ibubapa/penjaga untuk memohon keahlian F3.
 
4) The F3 Card is issued for use solely by the Cardholder and is not transferable. One person can hold only one F3 Card at any one time. No corporate or joint Cardholders are allowed. This card is applicable at all Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Burton Menswear London, Warehouse, Wallis, Ben Sherman, Pumpkin Patch, Karen Millen and BCBGMAXAZRIA (except discount/outlet) stores in Malaysia only.
Kad F3 yang dikeluarkan adalah untuk kegunaan sepenuhnya oleh Pemegang Kad dan tidak boleh dipindah milik. Kad F3 hanya boleh dipegang olah satu Pemegang Kad sahaja pada satu-satu masa. Tiada Pemegang Kad korporat atau perkongsian kad dibenarkan. Kad ini boleh digunakan di kedai-kedai Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Burton Menswear London, Warehouse, Wallis, Ben Sherman, Pumpkin Patch, Karen Millen and BCBGMAXAZRIA (kecuali diskaun/outlet) di Malaysia sahaja.
 
5) The F3 Membership entitles the members to 10% discount on normal priced items and one (1) 20% birthday eVoucher on members' birthday month.
Keahlian F3 membenarkan 10% diskaun ke atas barangan beharga tetap dan satu (1) 20% diskaun eBaucar pada bulan lahir ahli.
 
6) For every RM1 spent, 1 point will be awarded. F3 members can redeem:
• 15% eVoucher upon accumulation of 800 points; OR
• 20% eVoucher upon accumulation of 1200 points (applicable for F3 VIP Members only)
Expired vouchers cannot be accepted nor extended.
Untuk setiap RM1 pembelian, satu (1) mata ganjaran akan diberikan. Ahli F3 boleh menebus:
• eBaucar 15% apabila terkumpul 800 mata; ATAU
• eBaucar 20% apabila terkumpul 1200 mata (Hanya terhad kepada Ahli F3 VIP sahaja)
Baucar yang tamat tempoh tidak boleh diterima atau dilanjutkan tempoh.
 
7) Any unused F3 Points earned previous year will expire on 30 June of the following year.
Mata ganjaran F3 yang terkumpul pada tahun lepas yang tidak digunakan akan luput pada 30 Jun tahun depan.

Example/Contoh:

Date of Purchase
Tarikh Pembelian
Point earn
Mata ganjaran yang dikumpul
Point expiry date
Mata ganjaran tamat tempoh
Jan 2013 - Dec 2013 500 30 June 2014
Mar 2014 400 30 June 2015
Dec 2014 200 30 June 2015
Points earned as at 31 Dec 2014 = 600 only
Mata ganjaran terkumpul pada 31 Dec 2014 = 600 sahaja
 
8) Upon successful enrolment as F3 member or F3 VIP member, a Welcome Pack containing Welcome eVouchers, Terms & Conditions and Summary of Member Benefits will be issued. The Welcome eVouchers are to be used at participating F3 stores (except discount/outlet) only; as stated on the Terms and Conditions and during stated duration on the eVoucher.
Setelah berjaya mendaftar sebagai Ahli F3 Sah atau Ahli F3 VIP, Pek Welcome yang mengandungi eBaucer Welcome, Terma & Syarat dan Ringkasan Faedah Ahli akan dikeluarkan. eBaucar Welcome adalah untuk digunakan di kedai-kedai F3 (kecuali diskaun/outlet) sahaja; seperti yang dinyatakan dalam Terma dan Syarat serta pada tempoh yang dinyatakan di atas eBaucer.
 
9) Any information about the termination of the F3 Membership Programme will be communicated through the participating stores at least 2 months prior to the actual termination date.
Sebarang maklumat mengenai penamatan program keahlian F3 akan disampaikan melalui kedai-kedai F3 sekurang-kurangnya 2 bulan sebelum tarikh penamatan.
 
10) Any rewards and prizes won by the Members are subjected to Terms and Conditions and can only be redeemed at participating or specific stores.
Sebarang ganjaran dan hadiah adalah tertakluk kepada terma dan syarat yang dimaklumkam dan hanya boleh ditebus di kedai-kedai F3 yang mengambil bahagian.
 
11) eVouchers / Vouchers are not exchangeable for cash and cannot be used in conjunction with any promotions, sales discounts and/or discount cards. Expired rewards and/or vouchers will not be extended/reinstated.
eBaucar / Baucar tidak boleh ditukar dengan wang tunai dan tidak boleh digunakan bersama dengan sebarang promosi, diskaun jualan dan/atau kad diskaun. Ganjaran dan/atau hadiah yang tamat tempoh tidak akan dilanjutkan/dikembalikan.
 
12) The Company may substitute any rewards or prizes for those of comparable value without notice. The Company will not be responsible for errors resulting from computer hardware/software error or fraud.
Syarikat boleh menggantikan apa-apa ganjaran atau hadiah dengan nilai setanding tanpa notis. Syarikat tidak akan bertanggungjawab terhadap segala kerugian yang disebabkan oleh kerosakan atau penipuan komputer.
 
13) The Company shall not be liable to any Members in respect of any issues concerning the issuance, operation and maintenance of the F3 Membership. The Company will not be held responsible for stolen/lost/damaged cards and/or unredeemed points.
Syarikat tidak akan bertanggungjawab terhadap segala isu berkenaan dengan pengeluaran, operasi dan pengyelenggaraan Keahlian F3. Syarikat juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan Kad dan/atau mata ganjaran yang tidak ditebus sepanjang tempoh sah lakunya.
 
14) There will be a replacement fee of RM50 for lost cards. Members must log in to the F3 online web portal at www.f3.com.my to report the loss of card. Members will need to visit any participating F3 stores in Malaysia and pay the RM50 replacement fee to receive the new replacement card. Points from previous card will be brought forward to the new card.
Kehilangan Kad akan dipekenakan yuran RM50 untuk penggantian. Ahli dikehendaki untuk melaporkan kehilangan kad melalui laman web F3 di www.f3.com.my sebelum melawati mana-mana kedai F3 di Malaysia. Ahli diperlukan membayar yuran penggantian RM50 untuk menerima kad gantian baru. Mata ganjaran yang diperolehi daripada kad sebelumnya akan dipindahkan secara automatik ke kad yang baru.
 
15) There will be no charges for damaged cards. Members must log in to the F3 online web portal at www.f3.com.my to report damage of card. Members will need to visit any participating F3 stores in Malaysia to return the damaged card in order to receive a new replacement card. Points from previous card will be brought forward to the new card.
Kerosakkan Kad tidak akan dipekenakan yuran. Ahli dikehendaki untuk melaporkan kerosakkan kad melalui laman web F3 di www.f3.com.my. Ahli perlu mengembalikan kad yang rosak ke mana-mana kedai F3 di Malaysia untuk menerima kad gantian baru. Mata ganjaran yang diperolehi daripada kad sebelumnya akan dipindahkan secara automatik ke kad yang baru.
 
16) Any decision regarding the membership or prize eligibility shall be at its sole discretion, disclose to any third party details of any information in its possession or control relating to the Member.
Sebarang keputusan mengenai keahlian atau kelayakan hadiah hendaklah mengikut budi bicara tunggal, perkongsian kepada pihak ketiga apa-apa maklumat di mana maklumat dalam milikan atau kawalan yang berkaitan dengan Ahli
 
17) The company may at any time and in its absolute discretion to amend or terminate the discount privileges, terms and conditions, without any reference to the Member and without assigning any reason. The Company reserves the right to reject any application without prejudice to any party. The F3 Card remains the property of the company and must be returned to the company upon request.
Syarikat boleh, pada bila-bila masa dan mengikut budi bicara mutlaknya untuk meminda atau menamatkan keistimewaan diskaun, terma dan syarat, tanpa sebarang rujukan kepada Ahli dan tanpa memberikan apa-apa sebab. Syarikat berhak untuk menolak sebarang permohonan tanpa menjelaskan kepada mana-mana pihak. Kad F3 kekal harta Syarikat dan mesti dikembalikan kepada Syarikat atas permintaan.
 
18) The F3 Card by Wing Tai Clothing Sdn Bhd and Wing Tai Fashion Sdn Bhd is only recognized in Malaysia and Singapore. Malaysia F3 Members are allowed to enjoy 10% off normal priced items at below Singapore wt+ brands/stores by flashing the F3 Card. No points collection and redemption are allowed in Singapore stores.
Kad F3 oleh Wing Tai Clothing Sdn Bhd dan Wing Tai Fashion Sdn Bhd hanya diiktiraf di Malaysia dan Singapura. Ahli F3 Malaysia dibenarkan menikmati 10% diskaun atas barangan beharga tetap di kedai/jenama wt+ Singapura yang tertakluk di bawah dengan menunjukkan Kad F3. Penggumpulan serta penebusan mata ganjaran tidak dibenarkan di kedai Singapura.


wt+ Brands in Singapore
Jenama wt+ di Singapura

BCBGMAXAZRIA

Etam

G2000 Women

Miss Selfridge

Topman

Ben Sherman

FOX Kids and Baby

i.t

Pumpkin Patch

Warehouse

Dorothy Perkins

G2000 Men

Karen Millen

Topshop

 
19) All F3 Member privileges / benefits / accumulation are not applicable for any online purchases.
Semua ahli mesti membaca, memahami dan bersetuju dengan Notis Privasi agar permohonan keahlian dapat diproses.
 
20) All Members must read, understand and consent to the Privacy Notice in order for the application to be further processed.
Semua ahli mesti membaca, memahami dan bersetuju dengan Notis Privasi agar permohonan keahlian dapat diproses.
 
21) This Terms and Conditions are issued in both English and Bahasa Malaysia. In the event of any inconsistencies or discrepancies between the English version and the Bahasa Malaysia version, the English version shall prevail.
Terma dan Syarat ini diterbitkan dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia. Sekiranya terdapat sebarang ketidakseragaman atau percanggahan di antara versi Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia, versi Bahasa Inggeris akan digunapakai.